martes, 30 de agosto de 2011

Syros, sense gaire res però tampoc li fa falta



Vaig arribar a Syros per casualitat com qui diu, volia veure illes gregues i una bona opció era aquesta perquè venia de camí a Myconos.





El ferri va arribar molt tard a la nit i per sort els de l'allotjament estaven al port perquè si no ... la cosa es podia haver allargat molt. Em van explicar com arribar des del port, que realment no era difícil però si no ho saps ... a la nit es sentia un vent molt fort a fora i a l'endemà encara no s'en havia anat. En aquest moment vaig veure que possiblement i com a mínim el vent estaria present en l'estada d'aquesta illa.



No he tingut moto en la meva vida ... però és una opció molt barata per quan ets de vacances i amb poc equipatge o sigui que ale! moto llogada. I res amb la meva poca experiència i el vent algun sustillo hi va haver però res important.





Com és d'imaginar, l'illa es pot fer de costat a costat en un dia o sigui que el millor és agafa-s'ho en calma. Fer una mica de platja, després ... una mica més de platja. Per tot seguit anar a prendre una dutxa, degustar el primer cafè frappe, fer una mica de turisme per Hermoupolis, la capital i després buscar un bon lloc per menjar. Si és el principi de l'estada a Grècia al millor és bon moment per provar l'amanida grega i possiblement per veure que el preu del vi és impagable.











Doncs el que deia, Syros no té res d'especial però per uns dies de relax extrem tampoc li falta de res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario