viernes, 5 de agosto de 2011

Chichén Itzá



Finals de carrera i es preparava el viatge. Després d'un temps discutint quina podria ser la millor destinació. Finalment, alguns van decidir anar a Mèxic, on em vaig afegir.

La veritat és que ni Mèxic ni sudamerica m'hagi cridat mai massa l'atenció però, havia una cosa cosa que si em resultava molt llaminera del viatge, el Chichén Itzá.

Una meravella construïda a la peninsula del Yucatan per allà el 500 d.c. Que un cop veus en directe de deixa fascinat per la seva majestuositat, la culturalitat que arrebossa, l'esforç i les creences que s'hi intueixen.

D'altra banda, em va deixar molt sorprès la poca gent que havia al lloc, pensava que s'hauria de veure tot amb aglomeracins de gent per tot arreu però no. Punt a favor!













4 comentarios:

  1. És un dels llocs més espectaculars que he visitat mai, ja no per les piràmides sinó la immensitat de tot allò.

    ResponderEliminar
  2. Totalment d'acord Nilot! Què esperes per fer-te seguidor del blog? aham!

    ResponderEliminar
  3. El mateix et dic del nostre! aham aham! xD

    ResponderEliminar