domingo, 13 de marzo de 2011

Cançons que conviden a fer la maleta

Hi ha cançons que en sentir-les et conviden a fer la maleta, ja sigui pel bonrotllisme que porten o simplement per les imatges que apareixen en el videoclip.

La primera vegada que vaig tenir aquesta sensació va ser amb la cançó de Jason Mraz - I am yours, que en sentir-la per la tele i veure'n el videoclip només volia agafar les meves coses i volar a qualsevol lloc, tenir noves experiències i conèixer gent nova.



Quan ja pensava que era impossible trobar alguna cosa semblant, va i apareix James Blunt, si si si aquest tio nyonyo i va i es treu això de la "xistera"! Au Roger, fes la maleta que ens n'anem!



Finalment, l'últim fitxatge per a la meva llista de cançons maleta, Rhythm of love, que tot i tenir un rotllet diferent a les altres dues també ha entrat per pes propi en aquesta llista vip.



I no us confongueu, no sóc persona de platja! ...Però potser sóc jo el nyonyo i no en James Blunt.

3 comentarios:

  1. Quan sents aquste cançons tens ganes de que et toqui el sol…i no pensar en res, ara que ha arribat la primavera molts cops les escolto. Et recomano també la de Jason Mraz i Colbie Caillat, Oceana o Corinne Bailey Rae (entre d'altres)

    Bon Blog!

    ResponderEliminar
  2. Per un pròxim Post pots posar la d'estrella damm Applejack i Summercat. També fan per l'estiu, no?

    ResponderEliminar
  3. Estic totalment d'acord amb les teves propostes de cançó, la majoria ja les conec i m'agraden :)

    Moltes gràcies Elisabet.

    ResponderEliminar