sábado, 28 de mayo de 2011

Estic nerviós... final de Champions!!!

Estic nerviós, porto tota la tarda amb la tremolor ... i és que d'aquí una hora i mitja es juga la final de la champions, com diuen aquells ... l'anaconda ja està aquí!

Durant tota la tarda entre cerveses no he fet més de mirar vídeos homenatge dels grans moments del FCBARCELONA com el triplet, la final de París, l'informe Robinson d'Eto'o, algun moment del Crakòvia i l'Iniestazo d'Stanford Bridge amb totes les locucions possibles.

Però finalment, he arribat a un dels anuncis d'ESTRELLA DAMM, si, aquells que parlen de Catalunya i del Barça i amb la pell de gallina m'he dit ... que sóc un afortunat per haver nascut on ho he fet i d'haver agafat l'època daurada d'aquest equip, que és més que un club! I els anuncis d'estrella amb una facilitat increhible ... t'arriben al cor i encara fan que n'estiguis més orgullós.









En fi, vaig tiran... em poso la meva samarreta de Dani Alves i... que hi hagi sort! ;)

2 comentarios: